LeylaOktay Kizlar merhaba, ben 34 haftalik gebeyim bugun banyo yaprken farkettim ki bebeğim çok aşaği inmiş ust tarafi karnimin komple boş yumuşak .. bu normal mi ?
dlnyny LeylaOktay benim karnım hala yukarıda ama kontrolde şok olduk bebeğim neredeyse doğum kanalına inmiş başı çok aşağıdaymış. Başıyla ittiriyordu hissediyordum zaten. Yani karın yapısıyla çok alakalı olmayabilir o durum.
LeylaOktay Selver90 1 temmuz doktor kontrolum var .. ağrim sizim da yok, hareketleri normal ama aşaği inmesi beni biraz telaşlandirdi
LeylaOktay dlnyny ya oyle mi ? .. inşallah kotu birşey yoktur .. etrafimdaki herkes karninin ust tarafi boş kaldiğinda doğum yaklaşmiş diyor da bende bu yuzden korktum ama sizin dediğiniz gibiyse korkmama gerek yok
dlnyny LeylaOktay bol bol dinleneceksin dedi doktorumuz şükür bir şeyimiz yok🙏🏻 Bedensel olarak kişiden kişiye farklılık gösterebilir tabii ağrınız yoksa kontrolünüzü bekleyebilirsiniz belki de normaldir