Mrsmrv Merhaba hanımlar, Düzce merkez’de önerebileceğiniz, memnun kaldığınız kadın doğum uzmanı var mı? Buraya yeni taşındım ve hastane, doktorlar hakkında pek bilgi sahibi değilim 🙂 Şimdiden önerileriniz için teşekkür ederim.
mavipinokyo Mrsmrv Düzce Çağsu da Ayten hanima gidiyorum cok memnunum muayene ücreti 100 tl doğum şekli farketmeksizin ucreti 4000 tl
81akmnfgn Mrsmrv çağsuda mustafa beye gitmiştim bir kere çok ilgili bir doktor cok bgendim ama kendim devlete devam ediyorum melih demir diye bir doktor özel gibi ilgileniyor çok memnun kaldım inşallah doğumuma kdr gitme gibi bir durumu olmaz 😊
Kader81 Mrsmrv bende yeni taşındım devlet hastanesinde ismail beyi çok övdüler bende çok memnunum çok iyi ilgileniyor
alpinannesiiii mavipinokyo Ayten hanımı cok övende var övmeyende var geçenlerde kendisine gittim 99 lira verip 5 dk icinde odadan çıktım hiç bir şekilde soru sormama izin vermedi bebeğin kalp atışını bile 3 sn dinletti kaldırdı beni saatinemi denk gelemiyoruz anlamadım
kbraisildak Ben ayten hanıma gidiyordum ama çok fazla memnun kalamadım mustafa beye geçtim ve yakın arkadaşlarımda mustafa beyde doğum yaptı onlarda çok memnun kaldılar. Çok ilgili bir doktor diyebilirim
mavipinokyo alpinannesiiii alla halla ilk defa duydum normalde hasta psikolojisine cok onem veren sakince ve guler yuzuyle işini yapan biri ama olabilir her zaman doktorlar ayni tavirda olamayabiliyorlar.
kbraisildak alpinannesiiii banada aynı şeyi yaptı o yüzden hiç memnun kalmadım ama mustafa beye kontrole girdiğimde resmen 15 20dk konuşup inceledik bebeği ve senin her sorduğun soruyuda yanıtsız bırakmıyo acil bi durum olduğunda saat kaç olursa olsun dönüş yapıyo.
2106_ipk Kesinlikle buralarda yorulma canım 3 düşüğüm olmuştu artık daha burda doktora gitmem dedim ilgi alaka sıfır olan bebeğine de zarar veriyorlar 4. Gebeliğim Bolu’ya gidiyorum imkanın varsa düzceye devam etme
Elfilayda Mrsmrv şuan bende Mustafa beye gidiyorum çok memnunum ama 8 ayda iki kere zam yaptılar Doğum için devlete gitmeyi düşünüyorum
2106_ipk Elfilayda ben üniversiteye Ülkü hanıma gidiyorum şuanlık memnunum inşallah bütün süreci beraber tamamlarız