Selam güzel hamişler ben 22+1 günlük hamileyim bebeğim düne kadar gün içinde defalarca azda olsa vuruyordu uzanınca vs ama bugün dünden çok daha az vurdu :( normal mi acaba çok tedirgin ve mutsuz oldum.Konuşuyorum onunla karnımı okşuyorum tepki veriyordu bugün vermedi az az arada verdi.