Ben 2 Li test yaptırdım kızıma çok şükür bi sıkıntı çıkmadı detaylıyıda yaptıracaktım aslında sonradan vazgeçtim çünkü detaylıda bişey çıksada anne karnında bir tedavisi yok sonuçta o yüzden Allah’a dua ettim içimi ferah tutuyorum doğuma son 3 ayım kaldı inşallahta sağlıcakla gelir canım kızım testte birşey çıktığında doğuma kadar bu en güzel zamanlarımız zehir olucak düşünmekten en iyisi dua edip içimizi ferah tutalım Allah’ın izniyle sağlıkla gelirler