Pelooo Ben spinal sezeryan oldum canım zorunlu olarak, en başından beri normal doğuma hazırlamıştım kendimi ama çatı muayenesinden sonra sezeryana döndü. Resmen pişman oldum. Ayağı kalkmak beni o kadar zorladı ki anlatamam 12 gün oldu doğum yapalı, 9 gün destek almadan kalkamadım ayağı. Şuan bile oturup kalkarken sızı var resmen. Ama baş ağrısı ve bel ağrısı vs yaşamadım ben o yönden şanslıydım. Ameliyat sonrası ilk ayağı kalkmak beni o kadar korkuttu ki ikinci bebek düşünemiyorum.