Merhaba hanımlar 33+2 haftalık hamileyim. Denize girdim bir hafta önce bişey mi oldu diye çok korkuyorum doktor muayenesinde herhangi bir sıkıntım yoktu kızım da gayet sağlıkliydi ama bır haftadır alt kısımda çok fazla baskı ve ağrı hissediyorum bu normal mi bişey olacak erken doğacak diye çok korkuyorum..