nazlidogan Baska vakitlerde hep umudum vardi … 6 gun once rahim filmi cekildim ama umut yok resmen saka gibi ya bir beklentim yok.😒😄Neden boyle oluyor? Birde sag tup kapaliyken sperm geri akiyordu ama suan akmiyo? Nedeni kapali tup olabilirmi ?
minipanda nazlidogan sperm her türlü geri akar fazlası ,fazla ümit etmemek daha iyi aslında hayatta ne istersek hep tersi oluyor ,benimde iki güzel yumurtam var çatlatma iğnesi oldum ama ümidim yok 😀😀
nazlidogan minipanda bizde oyle dusunuyoruz canim ama bende kapali tup vardi acmak zorundaydim😒 bizde deneyeceyiz simdi bir kac ay daha esimin de degerleri 2 ay once duzeldi
nazlidogan Sibbeell ben catlatma yaparken daha umutluydum😄 diyordum olucak ya biliyorum. Suan diyorum birsey olmayacak yine