Melisabayndir Öncelikle iyi akşamlar 33+0 haftalık hamileyim bugün kontrol de doktorum plasenta yeşermen var normalde 35. Haftada görülür dedi bu erken doğum riskimidir? Şimdiden teşekkürler 🎈