Burciiiin Liyaa evet az miktarda enfeksiyon çıktı tek kullanımlık toz antibiyotik verdi doktor onu kullandım bakalım
Esbebeginannesi oznur8 ben de 37+4 haftalik hamileyim.. Son zamanlarda karnım tas gbi oluyor bebek kendini geriyor. Kasıklarimda ve belimde inceden sizlama oluyor.
oznur8 Esbebeginannesi benim gece 11bucukta suyum geldi hemen hastaneye geldk saat 12 olmadan doğurdum bebeğim tam 37 haftalık 2500gr 50cm doğdu ama biraz küvezde kalacak dua edin inşallah
Han-003 Burciiiin bende de var ama doktor zayıf olduğum için sertleşme var dedi sizde zayıfsanız ondan olabilir zeytinyağı Hindistan badem yağı varsa kullanabilirsiniz yumuşatıyor
fethiyeli48-48 Biryolcu 22+6 tam olarak bunu yaşıyorum normalde yan yatarken bi şey yok sırt üzerine yattığımda göbek deliği hizzasında sanki derimin hemen altında top gibi duruyor hissiyatı oluyor ama yan döndüğüm an yok ve o top hissi de rahatsız etmiyor beni
Nuray11 Burciiiin ben 37 haftalığım 30a girdiğimden beri sertleşiyo karnım sonra geçiyo bence hareketlerinden kaynaklı