1kiz1erkekannesi Uyuyamiyorum cok sicak nefes almakda da zorluk cekiyorum artik birde Adana cok sicak :( sizler ne durumdasınız
Sema166 1kiz1erkekannesi Aynı uyuyamıyorum bacak ağrılarım çok oluyo sıcaklarda etkiliyo son aylarımız kötü zamana denk geldi bi tane daha çocuk yaparsam hesaplıyıp yapcam 😂
Damla6606 1kiz1erkekannesi aynısını yasıyorum uyku yok sıcak basıyo nefesim daralıyo kasılmalarım oluyo az bi zaman kaldı çabucak gecer inşallah cok zorlanmaya basladım 😑
Marpling 1kiz1erkekannesi benim de öle göğsume öküz oturmuş gibi. Nefes alamıyom uyanırsamda bi daha uyyuyamıyo
Elif1147 1kiz1erkekannesi adanalıyım şnlıurfada yaşıyorm bura adanadan beter canım mahvoluyorm klimamızda bozuldu 2 gündür mahvoldum🤦🏻♀️
Ezo35 Sema166 bende öyle dedim de biri 30 Ağustos doğumlu. Bu da rahat durursa ve zamanını beklese (ki sanmiyorum) 30 temmuz 🙈 1 ay hesap yapabilmisim 😂 zaten sayisalim oldu olası iyi değildi 😂😂
Birglbiray Çok şükür sıcak etkilemiyor beni Ankara'da bi kaç gündür rüzgar var 😏 ama uykusuzluğa devam ağrılar uyutmuyor 😏😏
Sema166 Marpling Ben direk temmuz gibi yapıp bütün hamileliğimi kışa getircem ilerleyen haftaları bahardada doğurcam cidden çok zor yazın 😂
Sema166 Ezo35 Hahah 😂 çok iyidi ya inşallah ben ikincide iyi bi hesaplama yaparım gerçi tutmaz tutmaz yine yaza gelir şans da mühim 😂
Judge Aynen yabende de uyku haram oldu sıcaklardan uyuyamıyorum sabah akşam duştayım biraz iyi geliyo sadece ama geceleri toplasan 3 4 saat uyuyabiliyrum.😞
ElifKarata 1kiz1erkekannesi canm bende öyleyim eşim Adanalı Çanakkale’de yiz sen Adana da olsan duramazsın diyor bende klıma taktırırsın ozaman diyip gülüyorum vallahı sana allah kolaylık versin canm
1kiz1erkekannesi Kizlar sarjim bitmişti yazamadim ay allahim.hic.yaza denk gelmemisti.hamileligim.iki.cocugumda nisan.dogumlu allahim nefes alamıyorum çocukların pesinden.kos aksam uyu yok. ALLAHm hepimizin yardımcısı olsun :(