Nazlican1994 Ebru-sercan2627 normal canım o haftalarda bende eve girmek istemiyordum her şey kokuyordu ama geçiyor biraz sabret Allah yardımcın olsun 😞
Nutellaaaa Ebru-sercan2627 prilam yazdirabilirsin doktoruna ben 3 hafta kullandim 9. Haftada biraktim simdi ıyiyim
Meryemce92 Ebru-sercan2627 bende bugün 7+6 oldum. İlk haftalar daha yoğundu ama şmdi daha iyiyim. Ama mide bulantıları hep var.
Sakinem212 Ebru-sercan2627 8+3 aşrıı bulantım var bişey yapamıyorum yapsam yemiyorum midemde bişey durmuyor hiç enerjim yok.