Bende 5 haftalıkken 2 düşük yapmştm şimdi hamileyim çok şükür 12 haftalık olduk Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın gerçekten insan yıpranyor hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻giderseniz altan baktırmayn ben bu sefer 7 haftalık olana kadar bekledim karından görünene kadar gitmek istemiyordum açıkçası iyikide öyle yaptım