Arenn hanımefendi bilim insanı değilim demişsiniz ama bilim insanı kadar emin konuşuyorsunuz. Tetanoz aşısı ile bunu nasıl bir tutabiliyorsunuz hayretle okudum. Aşıya karşıt olmakla olmamak aynı yanılgıdır şu an. Aşıya karşıt değilim. Bilinmez olduğu için tercih etmedim. Olan olsun beni hiç enterese etmez. Tetanoz aşısı 1931 yılında tüm çalışmaları tamamlanıp uygulamaya konmuş bir aşıdır. Corona aşıları ise acil kullanım onayı ile vurulmaya başlanmıştır. Normal süreçte faz 1 çalışması 25 kişi ile 1,5 yıl süre ile yapılır. Çok fazla açıklama gereği duymuyorum. Dediğim gibi herkesin kişisel kararı. Kimi doktor onaylar kimisi onaylamaz. Siz olursunuz ben olmam. 🤷🏻♀️