Kızlar ılk gebelıgımde 4boyutlu ultrasona kadar doktorumuz erkek dedi 4boyutludakı doktor kız oldugunu söyledı ve kızım oldu suan 17haftalık hamıleyım aynı doktora gıdıyorum doktorumdan cok memnunum ama ama guvenemıyorum ılkınde 6ay erkek dediği için bugun doktora gittim cici bi kız dedı ama ılk gebelıgımle cok farklı bı gebelık gecırıyorum bıraz erkek gibi beklıyoduk sasırdım sızce yanılma olabılır mı sızde kız diyip sonradan erkek olan varmı (sağlıklı olması öncelik tabiki)😊