Volkanoban 33 haftadayız bebegım vajınama cok baskı yapıyor sık sık yapmasada genelde baskı hıssedıyorum ama agrım sancım yok sızce normalmı
Birglbiray Volkanoban aynı haftadayız ben de öyleyim normal yani canım doğum pozisyona geçince baskı artıyor böyle işte 🤗
Volkanoban Ya bırde ben bu yuzden hastaneye gıttım bana dogum gelmıs acılma var dedı yatıs ıstedı sancım falan yokken alltan baktı ben ıstmıyorm dedı ozel hastaneye gıttım nst gırdım ordada sancı cıkmadı bı problemde gozukmedı aradan 1 hafta gectı bıs sıkıntı yok suann devlet hastanesındekı doktor bana oyle dıyınce en ufak seyden korkuyorm artık
Birglbiray Volkanoban normal canım endişe etme ağrın sancın olursa tabi ki ihmal etme ama baskı bende de var tuvaletim geliyormuş gibi hissediyorum ara da kafasıyla itiriyor. Sancın yoksa rahatla bence. 🤗
Volkanoban Birglbiray ay cok sukur yok ya bıde daha cok erken erken gelmesın gununde gelsın ınsallah benı rahatlattınız tesekkur ederm🤣🤣
Birglbiray Volkanoban ne demek canım ben de ilk zaman korkttum ama normalmiş işte insan erkenden gelsin istemez ki 🤗 rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı 🤗
EcemKaPln Canim cok normal hic korkmana gerek yok dogumun basladigini anlarsin anlasilmicak gibi birsey degil . Sen yinede hazr ol sakin ol 😊
Volkanoban Sagolun hepınıze tek tek tesekkur ederm okadar cok korkuyordum kı benı cok rahatlattınız kızlar