Minik_kalplim_ 2 hastane çıkışı bide 2 tane alt üst takım aldım bitanede tulum var bunlar ↉ aylık olanlar yetermi sizce 3 ay 🙄
esraoyku17 Minik_kalplim_ bol bol zıbında aldıysanız yeter gibi çok gerek olursa ek yaparsanız bence hemen büyüyüyorlar zaten
balkiz12 Minik_kalplim_ canım sürekli batıyo ben 3 tane zıbınlı takım aldım 1 hastane çıkışı aldım 2 tane normal takım aldım 1 tulum bi tanede hediye geldi9 10 tane zıbın aldım ama onlarda yetmiyor daha 1 aylık daha alıcam ilk etapta bu kadar alsan yeter ama 3 aya yetmez
esraoyku17 Minik_kalplim_ siz yine olmadı bi kaç parça daha alın garanti olsun ilk zamanlar kusmalar vs de çok oluyor . Diğer aldıklarınız güzel takımlarsa daha rahat ve basit şeylerde alabilirsiniz .