Jdjdjdjk İlaç mı kullandınız yoksa 16 17. Normal seyrinemi döndü? Korkulacak bir durum mudur bebeğin zekasıyla alakalı olumsuz etkisi olur mu?
Ilkayy Jdjdjdjk ilac kullanman laızm ben her ay kan veriyorum. İlac dozu ona göre ayarlanıyor gebelikte tsh çok önemli düşük bile yapabilirsiniz allah korusun
Brck3535 Jdjdjdjk ilac kullandim ve düzene girdi zaten ilac etkisini 15 gunde çok güzel gösteriyor sanırım sende de hipotroid var doktorun ne dedi
Kahverengi Jdjdjdjk hipertroidim vardı gebelikte önce ilaç kullanıp düzelmilti gebelikte 1 ay yükselmilti ilaçla düştü şuan ilaç kullanmıyorum ama her ay kanıma baktırıyorum.Troid yüksekliği bebeğe değil anneye zarar veriyor.Troid düşüklüğü bebeğe zarar veriyor zeka geriliğine yol açıyor.
hepoyleolurzaten Jdjdjdjk 5.haftamdan beridir ilaç kullanıyorum şuan 31 haftayız değerim düştü ama doğuma kadar kullanmaya devam edeceğim
Jdjdjdjk Brck3535 şu an 14 haftalığım 16da tekrar bakılıp yine aynı sonucu alırsak endokrine gidersin dedi
hepoyleolurzaten Jdjdjdjk onun için birşey diyemem bilgim yok maalesef.. tsh değeriniz kaçtı en başında?
hepoyleolurzaten Jdjdjdjk düşüklüğü hakkında hiç bir bilgim yok malesef 🤷🏻♀️ benim değerim 1.83 e düştü, ilaca başladığımız zaman 6ydı.
Jdjdjdjk hepoyleolurzaten sizinki yüksekmiş benimki çok düşük yani az çalışıyor, yüksekti sanırım düşüğe sebebiyet
TURNAA hepoyleolurzaten iyi akşamlar benimde değerim 3.24 çıktı ilaca başladım iki haftadır kullanıyorum ama tekrar kan vermedim siz hangi ilacı kullandınız
karakiz1 Jdjdjdjk Cok cok onemli benim düşügum var beljide bu yuzden dusuk yaprigimda benim tsh 20 ydi ilacla suan dusuruyorum yeniden gebe kalabilmek icin ihmal etmeyin 👍
Jdjdjdjk karakiz1 doktorum çok acele edilmesine gerek yok bu kadar korkulacak bi durum değil dedi ama bilemiyorum benim de ilk hamileliğim düşük.. 6 haftalık. Temmuz 15 16 yeniden kontrolüm var
hepoyleolurzaten TURNAA iyi akşamlar 🙋🏻♀️ Euthyrox kullanıyorum. Ayda bir kontrol ediyoruz bizde her ay kan veriyorum düzenli olarak 😊
TURNAA Jdjdjdjk tsh düşüklüğü hakkında benimde bir bilgim yok ama rahat etmek adına tekrar kan verebilir siniz doktorlar bazen ilaçsız düzelir diyorlar ama ihtimale bırakmamak gerekiyor
TURNAA hepoyleolurzaten çok teşekkür ederim benim doktorum levotiron 25 mcg ilacını kullanmamı söyledi değerim çok yüksek değil diye düşük dozla başladı bende iki hafta sonra kan tahlili vereceğim
hepoyleolurzaten TURNAA Bende ilk başta düşük dozla başlamıştım ama mide bulantılarım yüzünden düzenli kullanamadım sonra doz yükselmiştik. Şuan 75 mg kullanıyorum, doğuma kadar da devam edeceğim 😊 düzenli kullandığınız sürece düşer muhakkak 😊