Emine2012 bunu ilk defa duydum genelde bele takılıyor diye biliyorum demek ki farklı yöntemler var 😊 yani tabiki ağrı sızı oluyor ama herhalde o arkadaşımı gördüm ya baya gözüm korktu açıkçası oda pat diye söyledi çok ağrım var o şeyin etkisiyle galiba ama siz böyle yazdikca rabbim yardım eder diyip içimi rahatmaya çalışıyorum .. baksanjza siz bile 2dogum ama o korku o heyecan hep oluyor demek ki.. Ama anne olmayı hayal ettikçe o anı düşündükçe rahatlama ya çalışıyorum .. kafamda deli sorular oluşuyor hani şey derlerdi yaşamadan anlayamıyor insan gerçekten öyle okuyorum çoğu şeyi ama insanın yaşayıp o duyguyu yatması lazım ne kadar başkasından duysakda o korku ve heyecan o güne kadar kalacak galiba 😊😊