sibelbulut 8+5 hamileyim… toksoplazmam negatif yani hiç kapmamışım kızlar ve hamburger istedi canım neyse geldi ortamda loştu yarısını edim sonra farkettim etin az pişmiş olduğunu çok korkuyorum şuan böyle şeyler yaşayanlar var mı naptınız bu durumlarda
MommySharkdutdutdutut sibelbulut korkmayın 😊birsey olmaz inşallah hamburger yerken de hamile olduğunuzu belirtin birdaha 😊
gulsahelmaci sibelbulut aynı durumu ben de yaşadım. Ben de hiç geçirmemişim ve aynı şekil de 8 + 5 haftalığım ve doktorum bana dikkat etmemi söyledi fakat farketmeden içi çiğ kalmış et yedim. Çok korkuyorum su an kötü bir şey olacak diye
sibelbulut MommySharkdutdutdutut ah ahh belirttim birazda ona güvendim yerken not düşmüştüm ama sağolsun harika pişirmişler…
sibelbulut gulsahelmaci içim içimi yiyo benimde şuan nerden yiyesi oldum çok korkuyorum inşallah bişey olmaz…
gulsahelmaci sibelbulut içimizi ferah tutalım etrafımdakiler bir şey olmaz diyor ama insan yine de korkuyor
sibelbulut gulsahelmaci aynen öyle korkuyoruz nettede o kadar kötü şeyler yazıyo ki insan ister istemez korkuyor
MommySharkdutdutdutut sibelbulut aaaaayy boyle seylerde hic nete bakmayın 😊gonlunuzu ferah tutun birseycikler olmaz insallah 😊
Kado87 sibelbulut korkmayiiinn bir sikinti olmazzzz yurtdisindaa cig etten tartar diye yemek yapip yiyorlar hpsinin cocugunda sknti olurdu ozMN hicbiseycikler olmaz Allahin izniyle.
sibelbulut Kado87 evet yiyenler var ama işte insanları korkutuyorlar valla yediğim yemek burnumdan geldi eskiden kim bilirmiş böyle şeyleri valla rahatmış insanlar