Ceylan01-13 Mk_13 evet yaa ağriyoo sağ tarafimdan cok ağriyo ayaga filan kalkinca birden sanki batiyor gibi oluyor
[silindi] Ceylan01-13 5+4 benimde ayaga kalkınca birden kramp gibi bişiler oluyo ayaklarımın altı çok yanıyo sizde de varmı