Ecembass22 Ben kınayi çok severim şuan da 3.5 aylık hamileyim ellerime sadece avuç ortama kına yaktım sizce bir zararı bulunur mu yani kimyasal olmadığı için sorun olmazmış araştırmıştım ama emin olamadim