Berrakgenc_ bendede oldu hatta 2-3 gundur gunduz uyandıgımda uzerıne basamaz hale geldm ellerımdede bıraz sısme oldu ama bacaklarımda ozellıkle. Baldırlarım sabah uyandıgımda hareket edemedım resmen cok kötü durumdaydım doktorumdan magnezyum almıştım ablamlarla gorustum oyle bır durum varsa magnezyum eksıklıgı olanılır dediler. Doktoruma danıstım durumu anlattm magnezyum yazdıgını henuz hıc kullanmadıgımı soyledım kullanmamda sakınca olabılırmı dedim duzenlı sekılde kullanmaya devam et o senı rahatlatır dedi. Tok karna gunde 1 kez kullanacagım ınsallah duzelmem olur cunku ayakta duracak halım olmuyor basamıyorum destek almadan. Ayaltada cok durmuyorum aslında. Allah şifalar versin zor durum gerçekten.