Garslan1 ben de dün geceden beri şiddetli bel ağrısı çekiyorum. Belimin tam ortası sanki üzerinde ağırlık varmış gibi sancılanıyor. Ne tarafa dönsem ne yapsam geçmiyor. Ama gelip giden bir sancı değil devamlı orada. Sabah buna kasılmalar da eşlik etmeye başladı. Bebek bir tarafa toplanıyor ve çok canımı acıtıyor ama bu da sabit bir kasılma ne düzenli ne düzensiz sürekli orda sanki hiç geçmiyor.Ne olduğunu anlayamadım ben de saat 14.30 da kontrolüm var o zamana kadar dayanırım sanırım.Bakalım ne diyecek doktor.