Heather Yarenehamileyim doktorunuzu arayın derim gebelik kolestazı idi sanırım adı karaciğer enzimleriyle ilgili bir durum, kaşıntı yapabiliyor gebeliğin ilerlemiş zamanlarında. Belki tahlil ister doktorunuz.
maat Yarenehamileyim Bende onca şey sürmeme rağmen yine çatladı. Kaşıntının önüne geçilmiyor malesef :( Excipial Lipo kullanıyorum ben kaşıntıya,iyi geliyor
Fidashka Catlayacak olmana işaret😐kaşıma kaşırsan hemencecık çatlarmışsın ınternetde oyle okudum,kaşımak yerıne yağlar ve lremıerle nemlendırerek azda olsa önlemeye çalış