10 gün çektim bende ama öksürük ve ateş doğumu tetikleyecegini öksürüğün bebeğin suyunu bile patlatacagini bildiğim için asla doğal yollar falan denemeden doktora gittim. Antibiyotik,öksürük şurubu,boğaz ve burun spreyi, ateş düşürücü yazdı.10 günün sonunda bitti şükür.