Selin-28 Selam kızlar, 37+5 olduk bugün, sağ kasığımda ağrı var bugün zor yürüyorum zor kalkıyorum yerimden. normal diye okuyorum nette ama fikri olan ya da bu şekilde bişey yaşayan var mı