Dilekcnkn Tmerve Doremi taytı var ama s beden yok malesef en azından ben bulamamıştım arkadaşımın aldım harika gerçekten pieer carden modeli sanırsam
gulin-35 Tmerve lcw dan almıstım dort aylıkken bır beden buyuk aldım son aydayım hala rahat kullanıyorum
Seymamuge Bütçenize uyuyorsa kesinlikle calzedonia derim resmen bir kısı sadece o taytla geçirdim ve asla bir şey olmadı zaten garantisi varmış taytın ip çekilmelerine bile
Aslimuuuu Seymamuge ben de tavsiye üzerine aldım ama çok kullanamadım. Sanırım daha çok kış hamileleri için uygun
Seymamuge Aslimuuuu evet yaz gelmeye başlayınca yakmaya başladı ama iki çeşiti vardı ben çorap gibi parlak olanı almıştım diye penye olan belki yakmaz
Tmerve Aslimuuuu benimde doğum kasım da çok lazım olacak o zaman a kadar soğuk memlekette yaşıyorum 😁
Tmerve gulin-35 pantalon almıştım çok beğenmiştim hep onu giyiyorum ama tayta da ihtiyacım var bugün baktım bulamadım buradaki lcwaikikide Teşekkür ederim internet sayfasında bakayım 😊
saideeeee Tmerve lcw den aldım 2 tane almıştım biriyle kışı geçirdim şuan diğerini giyiyorum gayet memnunum
Minigimm0611 Tmerve Ben birini tenyoldan (55)aldım diğerini tozlu dan(40) aldım ikisinden de memnun kaldım. Diz izi falan hiç yapmadı likralıydı.