Elif1ekim gözünüz aydın Alah analı babalı büyütsün insallah. Diler hanimdan ve ameliyat ekibinden memnun kaldınız sanırım degil mi? 36 haftaya girdim bende sezeryan olucam benimde doktorum Medilife ta idi benim dogumumda izinde olunca Diler hocayi buldum insallah benimkide sizin ki gibi guzel gecer. Bide odalar nasıldı buyukmuydu suit odaya gerek var mı sizce. Bide son soru olarak dogum fiyatina bebegim ilk kontrolleri asisi falan dahil mi arti ucret cikardilar mi? Yanitlarsaniz cok sevinirim🙏