Prenseslerinannesii Selam herkese 👋 bu ilacı kullanan var mı ne için kullanıyoruz. Bugün doktorum verdi ama ayrıntılı bilgi alamadım
Happyturuncu Prenseslerinannesii ben kullanıyorum magnezyum bana kramp ve eklem ağrılarım için vermişti
myylittleebabyy Prenseslerinannesii Evet ben de kullanıyorum sabahları olan bacak kasılmalarım için. Ama doktorum 37.haftda bırakacağımızı söyledi. Sebebi ise doğumu geciktirme özelliği varmış. Yani erken doğum riski olanlar için de bu ilaç yazılıyormuş. Kuzenim erken doğum riski vardı o yüzden kullanmıştı.