Arkadaşlar malum sıcaklardan dolayı klima kullanmaya başladık.27.haftalik hamileyim bu akşam sırtım göğüs kafesim altı çok agirmaya başladı.bildiginiz klima çarpması.bu ağrılara tavsiyesi olan varmı çok canım aciyo sanki hareket ettikce batiyo lütfen yardımcı olun💙💙__