betlkrkmaz Kuzusununannesi ilk gebelik çok sıkıntı çektim gebe kalmak için her şeye evham yapıyorum o yüzden böyle bir şey olsun hemen sizlere soruyorum oda çok şükür içimi rahatlatıyorsunuz vallahi Allah razı olsun hepinizden ♥️
Aysnn3705 betlkrkmaz ilk demir ilacı kullanmaya başladığımda fark etmiştim rengini ama dediğim gbi yediklerimden dolayıdır die düşündüm sonradan çok dikkat etmedim 4 aydır kullanıyorum ilacı
poyrazinannesi3547 Evet normal öyle oluyor bende günde 2 adet içiyordum bugün 1 adet içsem olurmu dedim sağlık ocağına olur dedi
betlkrkmaz poyrazinannesi3547 ben sağlık ocağına gitmedim hiç acaba gitmem gerekir mi hiç aklıma da gelmedi ki doktora sorayım
poyrazinannesi3547 betlkrkmaz hiç gitmediniz mi hamilelik kaydı yapıyorlar bi gidin kayıt açlsn hem merak ettiğiniz varsa sorarsınız
betlkrkmaz poyrazinannesi3547 yok gitmedim hiç gebe kalmak için tedavi gördüğüm doktor vardı hep ona gidiyordum hiç aklıma gelmedi sağlık ocağı 3 aylıktan sonra gitsem de olur değil mi?
aybsr Dışkı rengi siyah oluyor evet ferro sanol benim kurtarıcım oldu normal de kabız olan biriyimdir ama bu ilaç ishal yaptı bende 😅
betlkrkmaz aybsr aynen bende de vallahi yalan olmasın bu ilacı kullanmadan önce haftada bir zor çıkıyordum tuvalete ama bu 2. Kullanışım bugün baya ishal olmuş gibiydim ve aşırı derece de rahatladım çok sertti karnım
poyrazinannesi3547 betlkrkmaz olur olur gidin en kısa zamanda kayıt açılıyor belli dönemde kontrole tetenoz aşısı için ararlar takip ediyorlar süreci