Absrn- 39+4 olduk hala bir belirti yok doktor 41 haftaya kadar yolu var dedi korkuyorum çocuk içerde pisliğini yiyecek diye acaba nolcak endişeliyim
Deletedmom_5 Absrn- teyzemin kızı 42′de doğurdu kontrollerinizi ihmal etmeyin bisey olmaz insallah :) ben bile 37 deyim bir an önce doğsun diye bakıyorum son günler geçmiyor :)
Absrn- Deletedmom_5 sıcakta varislerle ödemlerle o kadar zor ki doğsa da kurtulsam diye bekliyor insan 🤦🏻♀️😄