Cigdemm15 Merhaba🤗 saç kremi kullanmıyorum maalesef. arada saç bakım yağı sürüyorum kokusu kalıcı olmadığından rahatsız etmiyor. onun dışında şampuan olarak sadece dalin rahatsız etmedi onunla yıkanıyorum 34 haftalıgız hala koku hassasiyetim var İnşaAllah doğumdan sonra hemen geçer çok kötü hissettiriyor