Bu sabah 2. Dozumu oldum kızlar, ama olduğum yere yığılıyorum. Kolum şuan az ağrıyor, muhtemelen yarın çok ağrıyacak. Ama her yere devriliyorum. Bu arada hemşire rutin kontrollerini yaparken soluna yatmaya çalış dedi ama aşıyı sol koluma yaptı ve soluma yatamıyorum. 2 gün ağırlıklı olarak sağıma yatsam birşey olur mu? 28 haftaliğim.