canancnn Çok fazla doktor geçmişim olmadı ama genel olarak bildiklerimi paylaşayım😊 ilk doğumum normal oldu, Megapark Semih yancar’da yaptım. Memnun kalmıştım ilgisinden ve doğum sürecinden. İkinci hamileliğim, yine Megapark hastanesine gidiyorum ama bu sefer Koray Şener’i tercih ettim. Koray beyden de memnunum özellikle radyolojisi, bilgisi çok iyi insanı ikilemde bırakmıyor,Detaylıyı bile kendi yapıyor. Doğum serüvenimde nasıl olur bilmiyorum, tecrübeleneceğim😊 Şu an arkadaşım da Megapark Derya Sağlam’a gidiyor ilgisinden memnun. Derya hanımın sadece bi huyundan hoşlanmıyorum. Bebekte herhangi bi sorun yokken hamilelik süresince olabilecek en ufak problemde riskli gebelik uzmanı Deniz Arıkan’a gidip bir kerelik görünmeni istiyor. Bu bende biraz güvensizlik hissi yaşattı. 🤦🏻♀️Önceden Vatan hastanesinde olup şimdi Sular Akademiye geçen Önder Ercan beyden de genel olarak memnunlar. Hastane yeni bi hastane, çalışanları hakkında bilgim yok. Ola ki devlete giderseniz Samet Arslan bey çok ilgili bir doktor 😊