Hapyyanne Arkadaşlar merhaba. 35 haftalık hamileyim. Ankara şehir hastanesinde Doğum yapacağım. Şuanki normal Doğum görünüyor. Biraz bilgi verir misiniz ? İsteğe göre sezeryan yapılıyor mu ? Yada Doğum yapan var mı orda memnun kaldınız mı ? 🙏🏼🙏🏼🌸
Gokalptugcee Hapyyanne doğum yapmadm ama etrafmda çoğu kişi doğum yaptı özelden farksz diolar isteğe göre sezaryan yapmıolar önce normali deniyorlar bi sıkıntı olursa sezaryana alıolar 41.haftaya kadar da bekletiyolarmş
Beyziikoo Hapyyanne Orada doğum yaptım. İsteye bağlı sezaryen yok. Doğum belirtisi, su, sancı, açılma yoksa 41.haftaya kadar bekleniyor ya da riskli bir durum yoksa. Aşırı memnun kaldım, inşaAllah siz de kalırsınız 🤗
Hapyyanne Gokalptugcee İşte bu bekletme mevzusundan çok korkuyorum ben 41 haftada çokmuş ben artık iki Üç haftaya doğurmak istiyorum resmen
Beyziikoo Hapyyanne Sizi çok iyi anlıyorum ama içerideki zamanı da çok önemli o yüzden hayırlısını dileyin 🤗