Zynp_H 40 çıkana kadar gitmez canm elinde kalır
Oglum 3.350 kg doğdu 2 no ile başladım 1 ay lik olmadan 3 noya gectik çünkü ilk başlarda hızlı kilo alıyorlar..
Simdi kizim 12 günlük ve oda 3.350 doğdu oğlumdan bildiğim icin 80 li bir paket 2 no aldım şu an 20 tane kaldi dun 1 paket daha 80 li aldım sanırım kizimda 1 aylık falan olunca 3 e geçerim bez su an tam oluyor çünkü 🤗