İlk gebeliğimi düşük yaptım. 28 Nisanda kürtaj oldum. İlk reglimi oldum. Yumurtlama gördüm ancak yumurtlamadan bir gün önce ve yumurtlama günü değerlendirebildim. Bugün yumurtlama göreli 1 hafta oldu. İki günden beri bi mide bulantısı var ama çok değil. Sol kasıkta bugün ağrım var. Reglime 3 gün var. İlk gebeliğimi regliye 4 gün varken öğrenmiştim. Ve 10 gün öncesinden midem bulanmaya başlamıştım. Böbreklerimde taş ve kum var ama böbreklerimde sancı yok. Aklımda deli sorular 😔