maat bende aynı iğneyi kullanıyorum doktorum ne zaman bırakacaksın diye bi bilgi vermedi şuan 7+1 im tam 6 haftalıkken başladım 1 hafta oldu ama raporumu 9 aylığına çıkarmış 2019 nisana kadar etrafımdakilerin yakinlarininda kullandiklarini öğrendim doğumdan sonra da kullandıklarını doğum dan sonra dozunu düşüre düşüre bıraktıklarını söylediler ama doğruluğunu bilmiyorum