Busemya ay hıc bozma moralını bende 8 degıl bı 6 aldım ama ilk 2 ayda ve hamıle olduğumu bılmıyodum ilk ay dıyette olduğum halde aldım doktoruma sordum sasırdım cunku ekmek yemıyorum bıde normaldede ben zayıf degılım sıskoda degılım orta kararım ırsı olabılırsın dedı herkes sonradan almaz dedı doktor asla dıyet onermıyoruk emzırırken gıt hızlı verırsın dedı üzme kendını boşuna