Aysenurctn32 Şehir hastanesinde sezeryan doğum yapıcam merak ettiğim bir konu var. Doğum yaptıktan sonra kalınan hasta odaları kaç kişilik? Bütün hastalar tek kişilik odalarda mı kalıyor yoksa 2 şer kişilik odalarda mı? Doğum yapmış ve bilgisi olan var mı?
tugbadurmaz34 Aysenurctn32 ben doğum yapmadım ama 2 hafta önce kürtajdan dolayı doğum bölümünde kaldım önceki kürtajımda da 1 oda da 2 yatak vardı bu hastanede de aynı 1 odada 2 yatak var o kadar yani tek olamıyorsunuz maalesef şuana kadar hiç tek yataklı şehir hastanesinde doğum sonrası odası görmedim şimdiden Allah analı babalı büyütsün ♥️
_zeynom_06 Aysenurctn32 ben sezeryan oldum iki kisilik kalanda var tek kalanda beni tek odaya koydular
Gulsen_Ozmen Aysenurctn32 tek kişilik de varmış çift kişilik de. Yoğun olmazsa tek kişilik odalara yatiriyorlarmis. Bakalım benim de 6 temmuz da şehir hastanesinde. O gün nasıl olacak bakalım 2 kişilik denk gelirse konuşacağım. O zaman ücret alabiliyorlarmis herhalde tek kişilik olması icin
Aysenurctn32 _zeynom_06 Bende 10 haftalıkken yattığımda başta 2 kişilik odaya aldılar ama sonra rica ettim tek kişilik odaya aldılar. Bir de sezeryande kaç gün yatıyorsun hastanede değişiyor mu?
Aysenurctn32 Gulsen_Ozmen valla ben ücret ödemeye razıyım. Hatta özellikle doğum öncesinde konuşucam ücret ödenmesi gerekiyorsa ödeyeyim diyecem. 10 haftalıkken kusma yüzünden 3 gün yattım. İlk başta çift kişilik odaya koydular. Yanımdaki kadın düşük yapıyordu alttan ilaç koyuyorlar kadının sürekli kanaması geliyor tuvalete gitmek zorunda kalıyor giderken önümden geçiyor falan. Tabiki o kadın için de rahatsız edici bir durum. Bir de o zaman yanımda eşim kalıyordu başka kalabilecek kimsem yoktu. 3 kere söylemeyle özel odaya almışlardı. Eğer ücret öde falan derlerse öderim diye düşünüyorum..
LawyerEce Aysenurctn32 Hastanede 2 kişilik olanda vardı tek kişilik olanda benim gördüğüm kadarıyla. Ben tek kişilik oda da kaldım en rahatı tek kişilik olandı bence.
LawyerEce Aysenurctn32 Vallaha canım mesela sancı vermeleri gerekecek sana, yanına da bir kadın alsalar insan rahatsız olur. Ya da üstünü değiştirmen gerekecek ne bileyim insanın zor zamanları odada geçiyor kadın beni izlese tedirgin olurum. İnşallah sende tekli oda da kalırsın.
Melekalkan06 Aysenurctn32 ilk başta 2 kişilik odalarda yattım doğumdan sonrası tek kişilik odada kaldım 2 gün yattım bi sıkıntı olmadığı sürece 2 gün kalıyorsun sezeryanda gecen hafta pazar doğum yaptım
Aysenurctn32 Hazal_hazar Her talebe karşılık vermiyorlar bazen. Geçen yattım kadın düşük yapıyordu benimde eşim kalmak zorundaydı 3 kere gittim yanlarına öyle verdiler özel odayı.
Aysenurctn32 Sedakbyk evet zaten imkanım olsa hiç düşünmeden özelde yaparım ama maalesef herkeste o imkan yok.. belki şansımıza tek kişilik düşer
Aysenurctn32 Papatya5688 peki zor olmadı mı 2 kişilik odada? Sonuçta sezeryan olunca gaz çıkarmanız gerekiyor sürekli yürümeniz gerekiyor bebeğiniz belki huzursuz olucak sürekli ağlayacak falan..