Hanma Ya nasıl anlıyorsunuz devlet hastanesine gittiğim için maalesef ikili tarama testinde söyylemedi
Hanma 13+2 deyim 2 hafta sonra özele gidicem maalesef küçük bir ilçede oturuyorum mecburen burda özel hastane yok
Ayasofya-14 ![https://resimyukle.io/r/pmozMHzYTU] Benimkine de bakabilir misiniz doktorlar kız dedi bugün de oğlan dediler 14 haftalık