Sezeryan dan çok korkuyorum normal doğum istiyorum 38+1şuan 6 temmuz a kadar gelmezse sezeryana alacak doktor çünkü eşim asker 13 ünde Van da göreve başlaması gerek şuan ki görev yerimizden eşya göç gitmesi gerek. temmuz 11 e kadar vaktimiz var aslında 40 haftayı tamamlamam için ama izin kısıtlı olduğu için Beklemedeyim inşallah hayırlısı olur 🤲