Yagmur06 Saatin 12 olmasıyla birlikte artık Cumaya girmiş bulunmaktayız benim gibi sezaryene girecek tüm annişlere Allah kolaylık versin Allah yardımcımız olsun bebişlerimizi sağ salim kucağımıza alalım inşAllahhhh 😊🙏