Kızlar samsun 19 mayıs üniversitesi tıp fakültesi hastanesinde 6 temmuz da Doğumum var doktorlar 1 hafta önceden benden rutin kontrol için gelmemi istedi bugün gittim randevu almam gerekliymiş randevu almazsam doktorun özel kiliniginde muayene olmaliymisim bende uğraşmak istemedigim için yalan yok çünkü 3 saatlik yol geldim ve hastaneden çıkışım yapılırken kaç defa sormama rağmen bana randevu al da gel diyen olmamıştı bende elimdeki belgelere güvenerek gelmiştim özel klinige yonlendirdiler belli bi ücret vererek muayene olacakmışm herneyse gitmedim yarın için bulunduğum ilçeden kadın doğum ve urolojiden randevu aldım kontrolleri yaptırmak için haftaya da doğuma giderken ilçede kontrollerini yaptırdığını soylicm tabi olursa asıl sorum şu 5 temmuzda doğum için yatşm yapılacak ben 5 temmuz da tekrardan kadın doğumdan ve urolojiden tıp fakültesi için randevu aljcm e nabız da da bu hastane çıkıyor üniversite hastanesne gidenler burdan mı randevu alıyor
