Meralrabiamhmt üzülmeeeeeee lütfen üzülme🙏 kilo sağlık değildir unutma 360 Gr 600 Gr doğan bebeklerin şimdi topaç olduklarını biliyorum . Sağlıklı olsun kilosu asla problem değil önce sağlık doktor bana yeme diyordu doğumun zor olur diyordu şimdi preeklampsi yüzünden 38 de doğum yaptıracaklar yani haftaya doğum var benimde sağlıklı olsun kilosuna hiç takılmıyorum