mevos_blt07 Bugün ki alttan muayenemde rahim ağzımın inceldiği söylendi. Rahim ağzı inceldikten ne kadar sonra doğum yaptınız tecrübeli arkadaşlarım..❤️ Veya rahim ağzının incelmesi ne anlama gelir..🙏🏼
Cagla1903 mevos_blt07 İncelmesi Açılma Olacağı anlamına gelir incelmisse yumuşama başlamıştır Açılma başlar Doğum Yakındır 👍
balbocegimm mevos_blt07 valla onu bilmiyorumda cnm senin günün dolmus zaten en fazla 42 ye kadar bekletiyorlar gelmezse doktorlar başlatıyor doğumu
mevos_blt07 Cagla1903 çok teşekkür ederim ❤️🙏🏼 Birde muayeneden sonra kanama oldum sabah ama akşama kadar rengi normal akıntı rengine döndü nerdeyse kahvemsi şuanda acaba nişan mıdır yoksa muayeneden kaynaklı mıdır
mevos_blt07 balbocegimm canım son adet tarihime göre 40+6 yım ama geç döllenmeden kaynaklı kızımın büyüklüğü 39+6 ymış öyle söyledi doktor 3650 kilosuda 🙏🏼 O yüzden bekliyoruz 🙏🏼
mevos_blt07 Sevda58 3. Çatı muayenemdi ilk 2 si hiç acımadı ama bu son yaptığında parmaklarını içeri sokarken acımadı yukarı doğru baskı uyguladığında acımadı desem yalan olur canım biraz yandı 4 5 saniye kadar 🙈 ama dayanılmayacak şekilde değildi🙏🏼
Cagla1903 mevos_blt07 Rica Ederim nedemek Belki Doktorunuz Uyarmıştır Doğum Başlasın Diye Nişan Olabilir 🙏
Cnsasln mevos_blt07 bebeğin gelmesini bekliyorsunuz dimi en son kaça kadar bekletiyor doktor cinsiyet nedir bide 🙂
mevos_blt07 Cnsasln evet canım ❤️ Kızımız olacak inşallah❤️ Belirsiz yani şuan 42 son ama yatışım yapılıp suniyle başlatırlar muhtemelen😭