Kızlar şuan 25+0 haftalık gebeyim 17. Haftadan berş bebeğimi hissetmeye başladım ama iki üç günde bir. 25 haftaya girdik çok düzensiz harekeleri günde bi kere hissediyorum gün geliyo bir gün hissedersem ertesi gün hissetmiyorum. Brbeği böyle olan var mı ya da ben mi çok evham yapıyorum