Arkadaşlar 2 gündür idrar yapmak için oturduğum da ve yaptığım da kasığıma bıçak saplanıyor nefesim kesiliyor sanki 5-10 saniye sürüyor. 22 haftalık hamileyim. Normal mi yoksa başka sorunun habercisi mi ( doktora sor diyenler gelmeden doktora yarın gideceğim soracak durumda olsam burda sormam zaten )