Merhaba arkadaslar 17 haftalıgız gittim hastanede bebegimin kalp atısını dınleyemıorım ılk gittimde doktor daha cok kucuk demıstı ıkıncı gittmde ise bızım cıhazdan ses gelmıyo bebegıne cihazların baslıgıyla dogrudan radyasyon gonderıyoruz kalbine biz bunu saglıklı gormıyoruz ılerleyen zamanlar da cocukda rahatsızlık olur dedi ama sen dınlemek istersen seni alt kata buyuk ultrason gonderebılırız demıstı bi kere dınledm bebegimin kalbını ve ben ılk defa duydum bıyle bise oldugunu herkes cocugunun kalp atısını dınler bi sakınca yoktur olsa daha oncelerden duyardım daha once basınıza bogle bise geldi mi hastanemı deıstırmek istıyorm deıstırsem mi ki kalp atısını duyamadımdan cok kafama takılıyo